ДВАНАДЦЯТЬ ПРОСТИХ KPOKIB ДЛЯ
НАВЧАННЯ ОБДАРОВАНИХ ДIТЕЙ У ЗВИЧАЙНОМУ КЛАСI
(поради вчителям)
- Спочатку з'ясуйте, що дiти вже знають.
- Довiртеся тому, що вони вже вивчили i в чому мають успiхи.
- Не змушуйте їx виконувати ту роботу, над якою працює весь клас.
- Пропонуйте дiтям займатися альтернативною пiзнавальною дiяльнiстю замiсть того, щоб виконувати рiзноманiтнi тренувальнi вправи. Забезпечте їx можливiстю займатися комплексними та абстрактними iдеями.
- Виявiть iнтереси та органiзуйте подальшу роботу дiтей навколо цих iнтересiв.
- Надайте учням деяку свободу вибору заняття за рахунок „викупленого" часу.
- Дозвольте їм навчатися швидше, нiж однолiтки.
- Уникайте читання нотацiй дiтям та iнших методiв, якi вчителi полюбляють використовувати в критичних ситуацiях.
- Довiряйте дитинi, якщо вона вивчає щось нетрадицiйним шляхом.
- Допоможiть дiтям знайти таких же однолiткiв, як i вони. Нiколи не обговорюйте i не судiть вмiння спiлкуватися лише за тим, як вони взаємодiють зi своiми однолiтками.
- Надихайте їx до постiйного пошуку та вибору дiяльностi.
- Надавайте дiтям можливiсть виконувати i творити власнi iдeї та цiнувати свою власну роботу.